سیستم های Hi-tech به سیستم های کفته می شود که از سرویس ها و تکنولوژی های به روز بهره می برند و بر اساس علم روز به صورت متداول در حال بروز رسانی می باشند.
سیستم های تلفنی ارائه شده بر روی بستر شبکه از این دسته بهره می برند، انتقال صدا بر روی بستر شبکه و همچنین ایجاد یک شبکه یکپارچه جهت ارتباط درون سازمانی، نیازمند تجهیزات مخابراتی نظیر IP Phone (
تلفن های تحت شبکه ) و گیتوی های انتقال صدا (FXO و FXS)
است.
بر اساس نیاز مشتری و سازمان ها و شرکت ها می تواند این سرویس به گونه ای پیاده سازی شودکه بر اساس گفتار فرد و یا وارد کردن شماره رمز خود به فرایندی از سرویس های شرکت خود دست یابد.
بر همین اساس می توان به موارد دیگری نیز دست یافت، که شامل موارد زیر است:
- کنترل ورود و خروج پرسنل
- کنترل سنسور های نور و دما و رطوبت از طریق سیستم تلفنی
- گزارشات متنوع از سیستم تلفنی و عمکرد بهروری پرسنل
- ضبط مکالمات کلیه تماس ها به منظور آموزش پرسنل و تکریم ارباب رجوع
- استفاده از سرویس های نظرسنجی
- ارتباط با سرویس SMS
- ارسال فکس به صورت اتوماتیک
- تعریف و پیاده سازی IVR های پیشرفته
- تعریف و پیاده سازی صف و گروه های کاری پاسخگویی
-
ارتباط با وب سرویس های بانک به منظور پرداخت هزینه ها